+48 517 17 25 70 9:00-15:00 (pon. - pt.) Blog zaloguj się
winietka

Systemy CRM

System CRM (Customer Relationship Management) to kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzenie relacjami z klientem. Jego zaletą jest wysoka automatyzacja, która ułatwia gromadzenie informacji o klientach firmy oraz ich sprawną obsługę na każdym niemal polu współpracy.


Dzięki niemu zaplanujesz swoją strategię biznesową w oparciu o wzrost zadowolenia Twoich klientów oraz dokładne monitorowanie ich wzorców zachowań. Z łatwością dostosujesz ofertę do ich potrzeb, a także zwiększysz swoją wiarygodność wychodząc naprzeciwko ich oczekiwaniom.

System do obsługi zleceń on-line to doskonałe rozwiązanie dla firm, które chcą usprawnić sposób zarządzania zadaniami pracowników oraz komunikację z klientami. Dzięki naszemu narzędziu Twoi klienci będą mogli przesyłać zlecenia bezpośrednio do systemu, a Twoi pracownicy otrzymają listę zadań z określonymi priorytetami.
Cechy i funkcjonalności systemu:

WYSOKA AUTOMATYZACJA
Czynności wykonywane w ramach systemu wymagają zdefiniowania i skonfigurowania jeszcze przed przystąpieniem do pracy. Dzięki temu obsługa systemu będzie na dalszych etapach szybka i sprawna i nie będzie wymagała każdorazowego wprowadzania podobnych danych.

Zastosowane mechanizmy służą temu, aby czas spędzony na obsłudze systemu ograniczyć do minimum. Korzystając z naszego systemu spędzisz niewiele czasu na planowaniu zadań i będziesz mieć więcej czasu na ich realizację.


POWIĄZANIA MIĘDZY MODUŁOWE
Dołożyliśmy dużych starań, aby korzystanie z naszego systemu było wygodne i sprawne. Dlatego zadbaliśmy o powiązanie wprowadzanych danych, które wykorzystywane są do różnych celów w różnych modułach.

Wystarczy, że zdefiniujesz je tylko raz, a będziesz mógł korzystać z nich w niezależnych od siebie miejscach.


ZLECENIA ON-LINE
Powiązanie panelu administracyjnego z klienckim umożliwia przesyłanie zgłoszeń przez klientów bezpośrednio do systemu. Administrator może przypisywać zgłoszenia do osób odpowiedzialnych, tworzyć procedury ich realizacji i na bieżąco zarządzać ich statusem.

Na każdym etapie realizacji zlecenia jest możliwość przesyłania informacji o postępach poprzez zmianę statusu, załączania plików i przekazywania wyceny do akceptacji przez klienta. Dzięki takiemu rozwiązaniu nigdy już nie umknie Tobie żadna prośba ze strony współpracujących z Twoją firmą osób.


SZYBKA I EFEKTYWNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
CRM służy przede wszystkim zoptymalizowaniu współpracy z klientem, dlatego bardzo ważna jest możliwość komunikowania się z nim w trakcie realizacji zleceń. W naszym systemie możesz wysyłać wiadomości bezpośrednio do swoich klientów lub informować ich o postępach w pracach poprzez zmianę statusu zlecenia.

W swoim panelu klient zobaczy Twoje wiadomości, stan prac nad wysłanymi zgłoszeniami, a także otrzyma dostęp do aktualności i ogłoszeń, które możesz wysyłać do wglądu dla wszystkich zalogowanych użytkowników.



DOSTĘP ON-LINE
Jako aplikacja webowa nasz CRM jest dostępny na każdym urządzeniu. Wystarczy dostęp do Internetu i wszystkie jego funkcjonalności są w zasięgu Twojej ręki.

Wyjazdy biznesowe, delegacje czy urlopy nie będą się już wiązały z koniecznością wdrażania się w prace po powrocie – wszystkie Twoje zadania i status ich realizacji będą dostępne w Twoim panelu od razu po zalogowaniu się.

Skontaktuj się z nami i poznaj pełne funkcjonalności naszego narzędzia. Jego największą zaletą jest elastyczność, która umożliwa jego dowolną rozbudowę i modyfikację. Dzięki temu jesteśmy w stanie całkowicie dostosować narzędzie do Twoich indywidualnych potrzeb. Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy!