Bermar

Blog na fali przyszłości

Czyli jak technologia może pomóc Twojemu biznesowi

Reklamodawcy najczęściej wybierają Facebooka, na drugim miejscu Instagram

xBerMar multimedia, 2016-06-13
Firma Strata opublikowała wyniki badań obrazujące, z jakich mediów społecznościowych korzystają firmy, aby promować swoją działalność lub produkty. Na tym polu nieustannie dominuje Facebook, ale inne platformy odnotowały wzrost.

Badanie objęło 83 agencje reklamowe, które odpowiedziały na pytanie, na jakich platformach społecznościowych ich klienci najczęściej prowadzą kampanie. 96 proc. badanych firm wskazało na Facebook, 63 proc. korzysta w tym celu z Instagrama. Na ostatnim miejscu znalazł się Twitter, gdzie kampanie zamieszcza 56 proc. firm.

Opublikowane dane wywołały sprzeciw Twittera, który powołał się na zeszłoroczny raport Advertiser Perceptions. Wskazuje on, że chęć zakupu reklam na Twitterze wyraziło 37 proc. firm, podczas gdy na Instagramie - tylko 28 proc. Według agencji reklamowych, przewagą Instagrama jest większa ilość użytkowników. Wynosi ona 400 mln, czyli o 90 mln więcej niż na Twitterze.

Obie platformy szukają coraz to nowych rozwiązań, aby przyciągać do siebie firmy. Od marca na Instagramie działa nowy algorytm umożliwiający reklamodawcom lepsze docieranie do odbiorców. Limit czasu reklam wideo został zwiększony do 60 sekund. Twitter  planuje natomiast poluzowanie limitu 140 znaków (nie będą zaliczać się już do niego grafiki, GIF-y i materiały wideo) oraz wprowadzenie nowego formatu reklamowego - Promoted Tweet Carousel.


Źródło: Wirtualnemedia.pl
Polub nas na Facebooku Obserwuj nas na Google+

Wpisy powiązane

x
Zdjęcia 360 na Facebooku xBerMar multimedia,2016-06-10

Tagi

Facebook marketing on-line media społecznościowe

Komentarze

Dodaj komentarz:

Twój nick:  
Wyślij

Napisz do autora

×
Podaj temat wiadomości
Podaj prawidłowy adres email
Wpisz treść wiadomości
Dziękujemy. Twoja wiadomość została wysłana.
Anuluj × Wyślij
x x x